Umjetna inteligencija u svakodnevnom životu: Kako pregovarati kao programski agent, Katarina Mandarić
Datum i vrijeme:
petak 26.4.2024., 11:00 - 12:00
Mjesto održavanja:
Tehnički muzej Nikola Tesla, Savska cesta 18
Vrsta događanja:
prezentacija i radionica
Publika:
5., 6., 7. i 8. razred osnovne škole i srednja škola
Lokacija (prostorija):
Velika dvorana
Detalji
Svijet u kojem su uređaji oko nas pametni i povezani, predviđajući naše potrebe i zadovoljavajući ih, više nije neka daleka stvarnost - već je ovdje! U 2017. godini, već je bilo 27 milijardi uređaja spojenih na Internet, a do 2030. godine očekuje se čak 125 milijardi. Ovi uređaji mijenjaju način interakcije s okolinom, olakšavajući našu svakodnevicu.
Sve je više uređaja koji su sposobni analizirati naše navike i prilagoditi se prema njima. Sigurno se pitate - kako je to moguće? Kako ti uređaji "uče" kako nas razumjeti, kako shvaćaju i definiraju naše želje i potrebe? Kao da ovo nije dovoljno jednostavno - što kada isti uređaj odjednom želi koristiti više korisnika i postaviti ih na upravo svoje (različite) preferencije?
Na ovoj radionici, istražit ćemo upravo te izazove i rješenja - konkretno pozabavit ćemo se programskim agentima. Istražit ćemo svijet programskih agenata koji će postati predstavnici nas korisnika. Kako ti agenti razmišljaju? Kako donose odluke? Kroz zanimljive primjere i demonstracije, otkrit ćemo kako ti programski "pregovarači" uspješno zadovoljavaju različite potrebe više korisnika istovremeno, bez sukoba i s maksimalnom učinkovitošću.
Priključite nam se na ovoj radionici i istražite budućnost interakcije između ljudi, uređaja i programskih agenata!
Biografija:
Katarina Mandarić
Katarina Mandarić je asistentica i doktorandica na FER-u te članica Laboratorija za Internet stvari. Osim rada u nastavi, sudjeluje u znanstvenim projektima "IoT-polje“, „IoT4us“ te „AIoTwin“.
Također je sudjelovala u Erasmus+ projektima „SmartSoc“ i „BIPCLUSION“ na kojima je predavala i mentorirala studente s brojnih europskih sveučilišta. Također, za Erasmus+ projekt „Play2Green“ je uz mentoriranje studenata, organizirala hackathon u Dubrovniku gdje su studenti iz pet visokoškolskih europskih institucija radili na razvoju edukativnih zelenih igara.
Njezino doktorsko istraživanje usmjereno je na razvoj usluga temeljenih na korisničkim preferencijama za pametne prostore Interneta stvari. Objavila je šest radova na međunarodnim konferencijama. Također, osvojila je drugo mjesto na Innovation Challengeu na konferenciji SoftCOM 2019. godine, a 2022. godine nagrađena je za najbolje izlaganje na PhD forumu iste konferencije među brojnim doktorandima.