Marketing društvenih mreža
Voditelji događanja i izvođači:
Marko Radeljak, Katja Rakušič Cvrtak i Danijela Perkušić Malkoč
Datum i vrijeme:
petak 9.5.2025., 14:15 - 15:00
Mjesto održavanja:
Sveučilišni odjel za stručne studije, Kopilica 5
Vrsta događanja:
Predavanje
Publika:
opća populacija
Lokacija (prostorija):
Sveučilišni odjel za stručne studije, Kopilica 5, 21000 Split
Detalji
Društvene mreže postale su ključan alat u marketinškoj komunikaciji omogućujući poduzećima stvaranje poslovnih strategija koje olakšavaju potrošačima donošenje kupovnih odluka. Korištenjem društvenih mreža tvrtke mogu ciljati specifične potrošače, poticati interakciju i brzo dobiti povratne informacije o svojim proizvodima i uslugama. S obzirom na sve veći utjecaj društvenih mreža, one postaju ključan faktor u poslovanju poduzeća, omogućujući im učinkovitu komunikaciju s potrošačima i prilagodbu tržišnim promjenama.
Cilj je predavanja istražiti kako društvene mreže oblikuju suvremeni marketing, identificirati prilike i izazove za poduzetnike te pokazati važnost društvenih mreža u donošenju poslovnih odluka i povećanju konkurentnosti na tržištu.
Napomena:
Adresa za prijavu:
marko.radeljak@gmail.com