Moć mreža: Zašto je marketing bez njih nezamisliv?

Voditelji događanja i izvođači:
Sara Maga, Erik Ružić, Dragan Benazić

Datum i vrijeme:
ponedjeljak 5.5.2025., 0:00 - 0:00

Mjesto održavanja:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“, Preradovićeva 1, Pula

Vrsta događanja:
predavanje

Publika:
Opća populacija

Lokacija (prostorija):
FET

Detalji

Korisnici društvenih mreža u suvremenom društvu mnogobrojni su, s tendencijom daljnjeg rasta, a većinu korisnika čine mlađe generacije. Također, vrijeme provedeno online raste iz godine u godinu, što društvene mreže čini nezaobilaznim faktorom u promišljanju mnogih struka.
S marketinškog aspekta, društvene mreže atraktivan su kanal za marketinšku komunikaciju s korisnicima i potencijalnim korisnicima. Upravo zbog brojnosti korisnika i količine vremena provedenog na mrežama, poduzeća žele biti vidljiva na mrežama te provoditi dvosmjernu komunikaciju sa svojim korisnicima. Često se pri tome koriste uslugama influencera čija publika odgovara ciljanim skupinama tih poduzeća.
Društvene mreže predstavljaju priliku za neposrednu interakciju i povećanu prodaju za poduzeća, no istovremeno donose niz izazova, kako za poduzeća u operacionalizaciji strategija, tako i za društvo u cjelini. U sklopu ovog predavanja, predstavit će se aktualna saznanja iz područja društvenih mreža.

Biografije voditelja:

Sara Mamula – studentica treće godine prijediplomskog studija Marketinga. Njezini interesi uključuju digitalni marketing, društvene mreže i marketing događaja. Sudjelovala je u organizaciji studentske marketinške konferencije Marketalks, gdje je imala ulogu menadžerice za društvene mreže te kreirala i objavljivala sadržaj na Instagramu.
Valentina Perkat – studentica treće godine prijediplomskog studija Marketinga, s interesom za digitalni marketing i marketing događaja. Sudjelovala je u organizaciji studentske marketinške konferencije Marketalks kao event menadžerica. Strastvena je putnica, već je provela jedno ljeto u SAD-u, a planira i novo iskustvo u sklopu programa mobilnosti.
Erik Ružić – predavač na mnogim marketinškim kolegijima, sudionik međunarodnih konferencija te autor niza znanstvenih članaka koji se bave problematikom društvenih mreža. Potaknuo je uvrštavanje kolegija Marketing na društvenim mrežama  na studijski program Marketinga.
Dragan Benazić – autor velikog broja znanstvenih članaka, dio kojih se bavi i specifičnostima društvenih mreža. Područja od posebnog interesa su istraživanje tržišta i marketinga, politika cijena te simulacije u marketingu.
Sara Maga – asistentica na marketinškim kolegijima, provodi projekte sa studentima vezane uz izradu komunikacijskih strategija u digitalnom okruženju, uključujući web stranice, email marketing i društvene mreže. U sklopu poslijediplomskog studija istražuje primjenu umjetne inteligencije i chatbotova u marketingu.