Virtualni influenceri – uspon sintetičkih 'osoba', Snježana Barić-Šelmić

Datum i vrijeme:
ponedjeljak 2.5.2022., 11:00 - 11:45

Mjesto održavanja:
Odsjek za kulturu, medije i menadžment, Tvrđa, Trg Sv. Trojstva 3

Vrsta događanja:
Predavanje

Publika:
studenti

Lokacija (prostorija):
AUKOS - predavaonica 15

Detalji

Recentna događanja u današnjim medijima uključuju i stvaranje sintetičkih osobnosti, primarno virtualnih influencera. Poput njihovih ljudskih dvojnika i te osobnosti su okrenute prema maksimalnom utjecaju na publiku. No, s obzirom na njihovu sintetičku prirodu, virtualni influenceri nude nezabilježen stupanj fleksibilnosti i targetiranja. Sintetička priroda virtualnih influencera je donekle oslobađajuća: naime, dok ljudi koriste  društvene mreže kako bi prikazali ‘lažne’ sebe, virtualni influenceri su barem autentično lažni (Hsu 2019).

Biografija:

Dr.sc. Snježana Barić-Šelmić, poslijedoktorandica

Akademija za umjetnost i kulturu, Odsjek za kultur, medije i menadžment

sbaric@aukos.hr; 099 324 0602

 

Poslijedoktorandica je na Odsjeku za kulturu, medije i menadžment Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku. Područja znanstvenog interesa su joj informacijske i komunikacijske znanosti, masovni i novi mediji, integrirane komunikacije, društvo i identitet. Doktorirala je na Poslijediplomskom interdisciplinarnom sveučilišnom studiju na Doktorskoj školi Sveučilišta J.J.Strossmayera – smjer Kulturologija – modul Medijska kultura 2021. godine, obranivši doktorsku disertaciju pod nazivom “Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža” te stekla akademski stupanj doktorice znanosti. Diplomirala je na Odjelu za kulturologiju te stekla naziv magistre kulturologije i medijske kulture.  Završila je menadžerske programe IEDC Bled School of Management i Management Zentrum St. Gallen. Radno iskustvo stječe u financijskom sektoru, gdje je od 2000. do 2008. godine bila direktorica Marketinga i Odnosa s javnošću Slavonske banke d.d. Osijek te od 2008. do 2016. godine direktorica Marketinga Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. Zagreb. Sudjeluje na tuzemnim i inozemnim znanstvenim konferencijama i simpozijima, objavljuje znanstvene radove te priređuje i uređuje zbornike radova. Glavna je urednica internetske stranice, kao i svih društvenih mreža Akademije za umjetnost i kulturu.