Radionica izrade marketing plana, voditeljica: Tihana Cegur Radović
Datum i vrijeme:
četvrtak 5.5.2022., 15:45 - 16:30
Mjesto održavanja:
VELEUČILIŠTE U KARLOVCU, Trg J. J. Strossmayera 9, 47 000 Karlovac
Vrsta događanja:
radionica
Publika:
2., 3. i 4. razred srednje škole
Lokacija (prostorija):
VUKA - učionica
Detalji
U sklopu radionice objasnit će se proces izrade marketing plana. Prva faza izrade marketing plana je analiza stanja. Analizirat će se ponuda, konkurencija, tržište, elementi marketing miksa i izraditi SWOT analiza. U drugoj fazi utvrdit će se ciljno tržište, definirali marketinški ciljevi i pozicionirati proizvod na tržištu. Na kraju u trećoj fazi će se oblikovati marketinški miks koji se sastoji od proizvoda, cijene, distribucije i prodaje te promocije.
Biografija:
dr. sc. Tihana Cegur Radović viši je predavač iz marketinške skupine predmeta, poslovanja ugostiteljskih poduzeća i istraživanja tržišta na Poslovnom odjelu Veleučilišta u Karlovcu. Znanstveni interes koncentrirala je na izučavanje trendova u marketingu u području marketinga u turizmu i ugostiteljstvu, strateškog marketinga, okolišno prihvatljivog ponašanja, turističkog doživljaja, zadovoljstva i lojalnosti turista, motiva dolazaka posjetitelja na manifestacije te kamping turizma. Objavila je dvadesetak znanstvenih i stručnih radova. Rezultate svojih istraživanja prezentira na međunarodnim znanstvenim i stručnim skupovima i u znanstvenim časopisima. Bila je angažirana na nekoliko projekata u izradi marketinških strategija te provođenju istraživanja tržišta.
Napomena:
predavaonica 2/1 na prvom katu
Tihana Cegur Radović, viši predavač, tcradovic@vuka.hr