Zbog prostornih ograničenja i epidemioloških mjera u Tehničkome muzeju Nikola Tesla za najave grupa, molimo, nazovite na telefon
01/4844 050; 01/4881 626,
ili pošaljite mail na: marijo.zrna@tmnt.hr.
Dopušten broj sudionika na predavanjima u Tehničkom muzeju Nikola Tesla zbog epidemioloških mjera je maksimalno 25.
Dopušten broj sudionika na radionicama u Tehničkom muzeju Nikola Tesla zbog epidemioloških mjera je maksimalno 10 tijekom jedne radionice.
Snimke i linkovi za online predavanje i prezentacije biti će postavljeni najkasnije do 9. svibnja.
Ovisno o epidemiološkim mjerama na snazi tijekom trajanja Festivala znanosti u prostorima Tehničkog muzeja Nikola Tesla moguće je da će se sve radionice održavati na otvorenom prostoru (u dvorištu Muzeja).
Što sa otvorenim prometnim i putnim podacima?,
Martin Gregurić
Datum i vrijeme:
Mjesto održavanja:
Tehnički muzej Nikola Tesla, Savska cesta 18
Vrsta događanja:
SNIMKA - Predavanje
Publika:
7. i 8. razred osnovne škole, 1. razred srednje škole, 2., 3. i 4. razred srednje škole
Detalji
https://www.fpz.unizg.hr/zits/?page_id=1873&aiovg_category=festival-znanosti-2021
Definiranje koncepta otvorenih prometnih podataka i uloge znanosti o podatcima u analizi, razumijevanju i upravljanju prometnim procesima. Izazovi suvremenih izvora prometno orijentiranih podataka s naglaskom na nadolazeća autonomna i umrežena vozila. Značaj prometnih podataka u održivoj mobilnosti i smanjenu broja prometnih incidenata. Očekivani odnos privatnih kompanija prema konceptu otvorenih prometnih podataka u okruženju kulture znanosti s naglaskom na pozitivne primjere. Utjecaj kulture znanosti na opće prihvaćanje i podršku javnosti o sigurnom i anonimnom prikupljanju podataka na temelju praćenja njihovih uzoraka mobilnosti. Nove metode prezentacije rezultata obrade podataka o mobilnosti široj javnosti.
Biografija:
Martin Gregurić
Rođen je 24. siječnja 1988. u Zagrebu. 2006. godine upisao je na Fakultetu prometnih znanosti sveučilišni studij Inteligentnih transportnih sustava i Logistike, a diplomirao je 2011. godine s temom „Upravljanje priljevnim tokovima na zagrebačkoj obilaznici“. 2011. godine upisao je na Fakultetu prometnih znanosti poslijediplomski doktorski. Uspješno je obranio doktorsku disertaciju pod nazivom: „Kooperativno upravljanje priljevnim tokovima na urbanim autocestama zasnovano na strojnom učenju“ 2016. godine. Od 2007. do 2015. godine bio je zaposlen kao istraživač na projektu „Intelligent Cooperative Sensing for Improved Traffic Efficiency“, FP7-317671 ICSI, a od 2014. godine zaposlen je kao asistent u Zavodu za inteligentne transportne sustave. Dobitnik je rektorove nagrade Sveučilišta u Zagrebu 2011. godine na temu rada: „Inteligentno upravljanje priljevnim tokovima auto-ceste s osvrtom na mogućnost primjene na zagrebačkoj obilaznici“. Nagrađen je i nagradom za najbolji studentski rad Fakulteta prometnih znanosti 2011. godine, kao i nagradom za najboljeg studenta diplomskog studija Inteligentni transportni sustavi 2010. godine. Sudjelovao je na međunarodnim ljetnim školama u organizaciji COST-a.