Zbog prostornih ograničenja i epidemioloških mjera u Tehničkome muzeju Nikola Tesla za najave grupa, molimo, nazovite na telefon
01/4844 050; 01/4881 626,
ili pošaljite mail na: marijo.zrna@tmnt.hr.

Dopušten broj sudionika na predavanjima u Tehničkom muzeju Nikola Tesla zbog epidemioloških mjera je maksimalno 25.
Dopušten broj sudionika na radionicama u Tehničkom muzeju Nikola Tesla zbog epidemioloških mjera je maksimalno 10 tijekom jedne radionice.
Snimke i linkovi za online predavanje i prezentacije biti će postavljeni najkasnije do 9. svibnja.

Ovisno o epidemiološkim mjerama na snazi tijekom trajanja Festivala znanosti u prostorima Tehničkog muzeja Nikola Tesla moguće je da će se sve radionice održavati na otvorenom prostoru (u dvorištu Muzeja).

Interaktivna afektivna robotska glava PLEA,
voditelji: Tomislav Stipančić i Leon Koren

Datum i vrijeme:
petak 14.5.2021., 10:00 - 12:00

Organizator:
Fakultet strojarstva i brodogradnje, Ivana Lučića 1 (Sjeverna zgrada fakulteta)

Vrsta događanja:
ONLINE PREZENTACIJA

Publika:
7. i 8. razred osnovne škole, srednja škola

Lokacija:
Laboratorij za projektiranje izradbenih i montažnih sustava

Detalji:

Topic: LAPIS Zoom Meeting

Time: May 14, 2021 10:00 AM Europe/Zagreb

Join Zoom Meeting

https://us05web.zoom.us/j/89304860229?pwd=Wjk4VFFRWmx6TVBkSi8vRUtQUUpsQT09 

Meeting ID: 893 0486 0229

Passcode: aY034Y

 

Afektivna robotska glava PLEA ima mogućnost razmjenjivati neverbalne komunikacijske znakove s ljudima u interakciji na način da procjenjuje emocionalno stanje osobe s kojom komunicira. U ovom slučaju, PLEA će biti korištena kao komunikacijsko sučelje gdje će lice udaljene osobe biti prikazano kroz robota drugoj osobi prilikom komunikacije.

U sklopu multimodalnog pristupa PLEA može analizirati više modalnosti: emocije na licu, karakteristike glasa te intenzitet kretnji tijela osobe u komunikaciji. Algoritam za multimodalna fuziju informacija tada stvara hipotezu o trenutnom emocionalnom stanju osobe s kojom se odvija komunikacija. Tehnikama vizualizacije informacije generira se prikaz lica afektivnog robota u realnom vremenu. Na taj se način ostvaruje dvosmjerna komunikacija između robota i korisnika.

„Ovaj rad je sufinancirala Hrvatska zaklada za znanost projektom Afektivna multimodalna interakcija temeljena na konstruiranoj robotskoj spoznaji- AMICORC (UIP-2020-02-7184).“

Biografija:

Tomislav Stipančić

Docent je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje, Sveučilišta u Zagrebu iz područja robotike i umjetne inteligencije. Voditelj je fakultetskog Laboratorija za projektiranje izradbenih i montažnih sustava (LAPIS).

Njegov istraživački rad je fokusiran na područja kognitivnih sustava, afektivne robotike, interakcije robota i okoline te zaključivanja temeljenog na kontekstu gdje izrađuje robote i računalne modele simulirajući pritom različite aspekte ljudskog djelovanja. Kao poslijedoktorant i stipendista Japanskog društva za promicanje znanosti (JSPS) proveo je osam mjeseci na Sveučilištu Kyoto u Japanu. Autor je i koautor više znansvenih članaka. Također, vodio je i učestvovao u više znanstvenih i istraživačkih projekata. Slobodno vrijeme provodi biciklirajući, trčeći, plivajući, kuhajući te igrajući se sa svoje dvije kćeri na koje je jako ponosan.

 

Leon Koren

Znanstveni asistent na Fakultetu strojarstva i brodogradnje na projektu «Afektivna multimodalna interakcija temeljena na konstruiranoj robotskoj spoznaji» financiranom od strane Hrvatske zaklade za znanost.

Kroz fakultetsko obrazovanje uključuje se u različite projekte gdje ostvaruje zapažene rezultate. Između ostalnog, kroz završni rad ostvario je viziju na temu Decentraliziranog upravljanja strujom DC elektromotora putem Web sučelja. Sinergija elektrotehnike, elektronike, programiranja i strojarstva postaje nit vodilja u njegovom profesionalnom životu što u konačnici dovodi do izrade sustava okretnog stola implementiranog unutar PLEA robota kroz njegov diplomski rad. Autor je i koautor više znanstvenih publikacija. Slobodno vrijeme voli provoditi u učenju novih vještina te čitanju knjiga znanstvene fantastike.