ČITAJMO O PRIRODI, Vedrana Živković Zebec, studenti FOOZOS-a
Datum i vrijeme:
četvrtak 27.4.2023., 9:00 - 9:45
Mjesto održavanja:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Ulica cara Hadrijana 10d, CAMPUS Osijek
Vrsta događanja:
Radionica
Publika:
S0
Lokacija (prostorija):
FOOZOS Predavaonica 34
Detalji
Radionica će se održati s ciljem poticanja čitanja djeci predškolske dobi. Djeci je od najranije dobi potrebno čitati kako bi se s jedne strane upoznali s književnošću kao umjetnošću, a s druge strane kako bi se razvijale njihove kognitivne i emocionalne sposobnosti. Dobrobiti su čitanja mnoge: djeca bogate rječnik, razvijaju maštu, empatiju, pronalaze rješenja za problemske situacije, uče se kritičkom mišljenju i dr.
Radionica će obuhvatiti čitanje odabranih slikovnica na temu prirode, kratku analizu pročitanih slikovnica koja će uključivati deskriptivna i refleksivna pitanja kako bi se potaknulo dječje sposobnosti izražavanja i kritičkog promišljanja, te kreativne aktivnosti povezane s pročitanima slikovnicama prilagođene djeci predškolske dobi.
Biografija:
Doc. dr. sc. Vedrana Živković Zebec, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, vzivkovic@foozos.hr
Znanstveno zanimanje dr. sc. Vedrane Živković Zebec usmjereno je prema dječjoj književnosti, posebice dječjemu romanu, dječjoj medijskoj kulturi i poticanju čitanja. Obranila je doktorsku disertaciju pod naslovom Romani Ante Gardaša u kontekstu hrvatske dječje književnosti 2014. godine. Sudjeluje na domaćim i inozemnim znanstvenim skupovima. Znanstvene radove i stručne prikaze objavljuje u domaćim i inozemnim časopisima.
Redovito surađuje s Gradskom i sveučilišnom knjižnicom u Osijeku u aktivnostima poticanja čitanja i promoviranja dječje književnosti. Kao predstavnica Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti i u suradnji s Gradskom i sveučilišnom knjižnicom uključena je u Nacionalnu kampanju za poticanje čitanja naglas djeci od najranije dobi Čitaj mi!
Članica je Hrvatske udruge istraživača dječje književnosti.
Studenti Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti