Zdrav život – važnost vježbe i zdrave prehrane, voditeljica: Doroteja Palijan

Datum i vrijeme:
utorak 3.5.2022., 10:00 - 11:00

Mjesto održavanja:
Gradska knjižnica i čitaonica Ogulin, Bernardina Frankopana 7, Ogulin

Vrsta događanja:
radionica

Publika:
predškolski uzrast i niži razredi osnovne škole

Lokacija (prostorija):
Mala dvorana

Detalji

Glavni je cilj radionice potaknuti djecu da usvoje osnovna znanja o važnosti zdravih navika i prehrane za učinkovito funkcioniranje te da osvijeste stečene spoznaje i primjenjuju ih u svakodnevnom životu. Na temelju razgovora utemeljenog na dječjem iskustvu, kroz kartice – sličice, djecu se potiče na razmišljanje o do sada stečenim spoznajama / iskustvima te ih se motivira na slušanje. Nakon aktivnog slušanja djeca ponovno dobivaju kartice – sličice te na temelju toga povezuju nove spoznaje do kojih su došli slušanjem. Slijedi praktični dio u kojem će djeca izrađivati odabrane prehrambene proizvode koji su zdravi, kroz različite prirodne materijale. Na kraju radionice ćemo servirati tanjur pun zdravih proizvoda. Za ovu radionicu predviđeno je sat vremena.

Biografija:

Doroteja Palijan, rođena je 12. 1. 1996. Ogulinu, gdje ujedno i živi te radi u Gradskoj knjižnici i čitaonici Ogulin. Završila je Filozofski fakultet u Rijeci i stekla akademsko zvanje profesora Hrvatskog jezika. Trenutno je izvanredni student bibliotekarstva na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Ima iskustva u radu s djecom osnovnoškolske dobi, voli podučavati i poticati dječju kreativnost. Područja njenog interesa su obrazovanje, književnost, dramski izraz te novinarstvo. Sudjelovala je na različitim vrstama edukacija za učitelje Hrvatskog jezika radi potrebe stalnog usavršavanja, izradila pravopisnu razglednicu Karlovačke županije u suradnji s Ljevakom, uspješno surađuje i piše za portal mimladi.hr, s djecom je radila kraće dramske predstave, sudjelovala u izradi studentskog filma i mentorirala učenike tijekom različitih vrsta natjecanja. U knjižnici provodi projekt Naša mala knjižnica te sudjeluje u provođenju ostalih strategija koje potiču čitanje i proaktivno djelovanje djece i mladih.