Program festivala možete preuzeti i u .pdf formatu:
> VINKOVCI - program FZ 2023. [.pdf]

Glazbeno stvaralaštvo i umjetna inteligencija

Voditelji događanja i izvođači:
Mia Mucić, Klaudija Wild

Datum i vrijeme:
četvrtak 8.5.2025., 14:00 - 18:00

Mjesto održavanja:
Tehnička škola Ruđera Boškovića (Ul. Stanka Vraza 15, 32100, Vinkovci)

Vrsta događanja:
Predavanje

Publika:
S1 - 5. i 6. razred osnovne škole S2 - 7. i 8. razred osnovne škole i 1. razred srednje škole

Lokacija (prostorija):
Učionica

Detalji

Glazbeno stvaralaštvo zahtijeva poznavanje glazbene teorije i niz praktičnih vještina. Ipak, možemo li glazbu stvarati ako nemamo razvijena glazbena znanja i vještine? Razvoj umjetne inteligencije omogućio je stvaranje glazbe, odnosno skladanje i aranžiranje glazbe, bez prethodno stečenoga glazbenog obrazovanja. Kroz predavanje o umjetnoj inteligenciji i mogućnostima njezine upotrebe u glazbi, učenici će steći uvid u načine njezine upotrebe za stvaranje glazbe. Također, promišljat će o bioetičkim aspektima njezine upotrebe, odnosno kako umjetna inteligencija utječe na kreativnost i autorska prava. 

Biografije voditelja:

Mia Mucić je učiteljica savjetnica glazbene kulture u Osnovnoj školi Zrinskih Nuštar. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća učitelja glazbene kulture Vukovarsko-srijemske županije. Redovito izlaže na županijskim, međužupanijskim, državnim i međunarodnim konferencijama. Područje njezina interesa je rad s dječjim školskim zborom i glazbena pedagogija s posebnim naglaskom na glazbeno stvaralaštvo i glazbene dobrobiti. Autorica je i koautorica nekoliko znanstvenih radova te sveučilišnoga udžbenika. https://www.croris.hr/osobe/profil/42046

Klaudija Wild učiteljica je informatike, izvrsna savjetnica, u Osnovnoj školi Zrinskih Nuštar. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća učitelja informatike Vukovarsko-srijemske županije. Redovito sudjeluje na županijskim, međužupanijskim i državnim stručnim skupovima te Erasmus+ projektima. Autorica je digitalnih sadržaja koji prate udžbenik iz informatike.