ĐAKOVO - program FZ 2023.
Program festivala možete preuzeti i u .pdf formatu:

> Tinker labs Đakovo - program FZ 2023. [.pdf]> ĐAKOVO - program FZ 2023. [.pdf]

Laserska avantura

Voditelji događanja i izvođači:
Mirta Lulić

Datum i vrijeme:
utorak 6.5.2025., 9:00 - 11:00
utorak 6.5.2025., 11:00 - 12:00
utorak 6.5.2025., 12:00 - 13:00
utorak 6.5.2025., 13:00 - 15:00

Mjesto održavanja:
Gimnazija Antuna Gustava Matoša Đakovo, Vijenac kardinala Alojzija Stepinca 11, 31400 Đakovo

Vrsta događanja:
radionica

Publika:
predškolska dob i niži razredi osnovne škole, 5.i 6.razred osnovne škole, 7.i 8.razred osnovne škole, 1.razred srednje škole, 2.,3. i 4.razred srednje škole

Detalji

Radionica „Laserska avantura“ je osmišljena kao dinamična i zabavna misija koja omogućuje sudionicima da kroz
interaktivne eksperimente istraže laserske tehnologije, ponašanje svjetlosti u različitim medijima i osnovne pojmove optike.
Laserska zraka, kao koherentna svjetlost, ponaša se specifično kada prolazi kroz različite medije (kao što su zrak, staklo,
voda ili drugi materijali). Ovisno o svojstvima medija, laserska zraka može doživjeti različite promjene u svom smjeru, brzini i
intenzitetu. Nakon izvedenih eksperimenata, slijedi zabavna aktivnost usvajanja pojmova o svjetlosti te izazov prolaska kroz
lasersku mrežu.
Cilj radionice je ne samo naučiti fizičke zakone, već i razviti kreativnost, timski rad i praktične vještine.

Biografije voditelja:

Mirta Lulić, prof. fizike i politehnike s 30 godina staža u nastavi Fizike. Godine 2024. stekla je zvanje profesora izvrsnog
savjetnika. Osim obvezne nastave, predaje i izbornu nastavu Fizike. Od 2011. godine djeluje kao predsjednica Školskog
aktiva matematike, fizike i informatike. Aktivno sudjeluje na seminarima i stručnim skupovima na županijskoj (radionice -
Zimska škola fizike, STEM-fest, Županijski stručni skupovi), međužupanijskoj (radionica – Međužupanijski stručni skup),
državnoj (radionica – Simpozij o nastavi fizike) i međunarodnoj razini (radionica - Međunarodna konferencija o nastavi fizike
u srednjim školama), a sudjelovala je i u internacionalnom projektu Phys-Me čiji je cilj bio unaprjeđenje obrazovnog sustava
u predmetnom području fizike u općem i strukovnom srednjoškolskom obrazovanju.