Program festivala možete preuzeti i u .pdf formatu:
> BJELOVAR - program FZ 2023. [.pdf]

U sklopu Festivala znanosti u tjednu od 17. do 20. travnja 2023. će biti održane STEM radionice za polaznike Dječjeg vrtića Bjelovar.
17. i 18. travnja 2023. radionice (S0) Mjerimo ljudsko tijelo, voditeljice: Jela Galunić i Mateja Barusić Rep
19. travnja 2023. radionica (S0) Čarobno mlijeko, voditeljica: Elizabeta Rajič
20. travnja 2023. radionica (S0) Dodirni me, pomiriši me, okusi me, voditeljice: Maja Puc i Klaudija Aušperger

Ugasi me! Zar ne vidiš da gorim? Voditelj: Klaudija Aušperger

Datum i vrijeme:
ponedjeljak 24.4.2023., 14:00 - 14:45

Organizacija:
I. osnovna škola Bjelovar, Željka Sabola 14, Bjelovar

Vrsta događanja:
radionica iz kemije

Publika:
7. i 8. razred osnovne škole, 1. razred srednje škole

Lokacija (prostorija):
učionica Kemije

Detalji:

PREDVIĐENI BROJ SUDIONIKA: 10 - 15

SAŽETAK DOGAĐANJA:

U novinama su česti natpisi: „zapalilo se ulje prilikom prženja“ ili „požar je zahvatio cijelu šumu“ ili „zapalio se automobil zbog kvara na električnim instalacijama“ ili ...

Požar je nekontrolirano gorenje koje može nanijeti veliku materijalnu štetu i ugroziti živote. Nikada ne znamo što nas u prirodi čeka te kada će o našoj reakciji ovisiti daljnja zbivanja u društvu. Da bi mogli pomoći, trebamo znati što je potrebno za nastanak i razvoj požara te koja sve sredstva za gašenje požara možemo koristiti.

 

VODITELJ DOGAĐANJA:

Klaudija Aušperger
klaudija.ausperger@gmail.com

Biografija:

Klaudija Aušperger – Diplomirala sam 2005. godine na inženjerskom smjeru Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu na Kemijskom odsjeku. Radim na mjestu učiteljice kemije u Prvoj osnovnoj školi u Bjelovaru od 2005. godine. Tijekom izvannastavih i izvanškolskih aktivnosti radim na popularizaciji predmeta kemija i znanosti, primjeni kemije u svakodnevnom životu  i poticanju učenika za nastavak kemijskog obrazovanja u obliku odabira znanosti kao njihov životni poziv. S tim ciljem vodim radionice u školi na projektu Večer kemije.