Sklopi, poveži, istraži: Mreže kroz igru i znanje

Voditelji događanja i izvođači:
Emina Lulić, Maja Drmić, Goran Pavić

Datum i vrijeme:
utorak 6.5.2025., 9:00 - 11:00
utorak 6.5.2025., 11:00 - 12:00
utorak 6.5.2025., 12:00 - 13:00

Mjesto održavanja:
Gimnazija Antuna Gustava Matoša Đakovo, Vijenac kardinala Alojzija Stepinca 11, 31400 Đakovo

Vrsta događanja:
radionica

Publika:
predškolska dob i niži razredi osnovne škole, 5.i 6.razred osnovne škole, 7.i 8.razred osnovne škole, 1.razred srednje škole

Detalji

"Sklopi, poveži, istraži: Mreže kroz igru i znanje"
Radionica u sklopu Festivala znanosti 2025. godine
Mentori: Goran Pavić, Maja Drmić i Emina Lulić, nastavnici matematike, Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo
Voditelji: učenici prirodoslovno-matematičke gimnazije
Opis radionice:
Kako su povezani paukova mreža, društvene mreže, željezničke linije i geometrijske figure? Što su mreže i kako ih možemo
koristiti za rješavanje problema? Odgovore na ta pitanja istražit ćemo kroz zabavne igre, zagonetke i matematičke izazove u
radionici "Sklopi, poveži, istraži: Mreže kroz igru i znanje".
Ova interaktivna radionica osmišljena je za predškolce i učenike osnovne škole, s ciljem da kroz igru i eksperimentiranje
otkriju kako se mreže pojavljuju svuda oko nas. Voditelji, učenici prirodoslovno-matematičke gimnazije, uz podršku
mentora, provest će sudionike kroz niz zanimljivih aktivnosti koje uključuju matematičko-logičke igre, slagalice i
konstrukcijske zadatke.
Sadržaj radionice:
Radionica će biti podijeljena na nekoliko interaktivnih stanica, pri čemu će sudionici moći:
Graditi geometrijska tijela iz mreža – Sudionici će učiti kako se iz mreža jednostavnih oblika mogu složiti 3D geometrijska
tijela poput kocke, piramide i prizme.
Rješavati matematičko-logičke igre i zagonetke – Kroz zanimljive problemske zadatke otkrit će kako mreže mogu pomoći u
donošenju odluka i optimizaciji putanja.
Povezivati točke u mrežama – Kroz igru s crtama i čvorovima upoznat će se s osnovama teorije grafova, istražujući kako su
elementi mreža međusobno povezani.
Modelirati stvarne mreže – Proučavat će prometne i društvene mreže, tražeći najkraće i najbrže rute, kao i način na koji se
informacije šire među ljudima.

Radionica je osmišljena tako da djeca uče kroz igru, potičući radoznalost, logičko razmišljanje i matematičku intuiciju. Kroz
ove aktivnosti sudionici će otkriti kako matematičke mreže pomažu u rješavanju svakodnevnih problema – od planiranja
putovanja do analize društvenih veza.
Pridružite nam se u istraživanju svijeta mreža – povežite se, sklopite nova znanja i otkrijte koliko matematika može biti
zabavna!

Biografije voditelja:

Emina Lulić pohađala je i završila Gimnaziju A. G. Matoša, Đakovo te upisala studij matematike na Odjelu za matematiku
Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku. Sveučilišni diplomski studij matematike završila je 2011. godine te stekla akademski
naziv Magistra matematike, smjer: Poslovna i financijska matematika. Osim toga, na Filozofskom fakultetu u Osijeku stekla
je pedagoško-psihološku izobrazbu. Kao nastavnica matematike radi već 13 godina u Gimnaziji A. G. Matoša, Đakovo.
Predaje redovnu i izbornu nastavu Matematike te fakultativnu nastavu Financijske pismenosti. Od ove školske godine
voditeljica je Centra izvrsnosti za umjetnu inteligenciju, koji provodi kreativne radionice s nadarenim i darovitim učenicima u
području umjetne inteligencije. U svom radu primjenjuje suvremene metode poučavanja, uvodi nove strategije i nastoji
učenicima približiti matematičke koncepte modelirajući probleme iz svakodnevnog života matematičkim alatima.
Maja Drmić pohađala je i završila Gimnaziju A. G. Matoša Đakovo te upisala studij matematike na Prirodoslovno –
matematičkom fakultetu u Zagrebu, smjer nastavnički. Sveučilišni diplomski studij matematike završila je 2013. godine te
stekla akademski naziv magistra edukacije matematike. Kao nastavnica matematike radi 11 godina u gimnaziji A. G. Matoša
Đakovo, predaje redovnu i izbornu nastavu matematike te fakultativnu nastavu Financijske pismenosti. Motivirana je za
kontinuirano unaprjeđenje obrazovanja, koristi inovativne metode poučavanja, individualni pristup učenicima i suvremene
tehnologije kako bi potaknula interes za matematiku i omogućila svakom učeniku da razvije svoje potencijale.
Goran Pavić je završio Gimnaziju A. G. Matoša u Đakovo 2004. godine, te Sveučilišni diplomski studij matematike na Odjelu
za matematiku Sveučilišta J. J. Strossmayer u Osijeku. Akademski naziv magistra matematike stekao je na području
financijske i poslovne matematike, uz položenu pedagoško-psihološku izobrazbu na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Uz
osam godina rada u sustavu obrazovanja, četiri godine je radio kao poslovni analitičar u Financijskoj agenciji, a posljednjih
godinu dana u Gimnaziji A. G. Matoša u Đakovu. Uz redovnu i izbornu nastavu matematike predaje i fakultativni predmet
Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene. Strastveno pristupa poučavanju, uvijek tražeći nove načine da učenicima
približi matematiku na zanimljiv i razumljiv način. Koristi suvremene tehnologije, prilagođava se individualnim potrebama
učenika i potiče ih na aktivno razmišljanje. Njegov cilj nije samo prenošenje znanja, već i stvaranje poticajnog okruženja u
kojem svaki učenik može razviti svoje potencijale i steći sigurnost u vlastite sposobnosti.